zondag 16 september 2012

Vichy Nutrilogie




Vichy 


Ik ben gek op deze merk het doet wat er word belooft 
Ik gebruik nu deze dag cream van vichy ruim 2 jaar 
Ik heb heel erg gevoeliege drooghuid 
Heb echt bijna van alles geprobeerd maar ik was nooit teverden tot ik ondekte vichy 
Ik ben in aanmerking gekomen met vichy omdat mijn moeder het altijd gebruikte die merk dus ik dacht Het is voor 30 + en 40+ allen 
Maar niks minder waar ze hebben ook van alles die gewoon door jongere gebruik kunnen worden 


wat doet deze dag cream is volgende 

Stimuleert de aanmaak van ceramiden in de opperhuid, maakt van een droge huid weer een normale huid. Beschermt een tere huid.

het resultaat is van 10 jaar onderzoek, is een extra voedende gepatenteerde werkstof, en niet zomaar een simpel bestanddeel om het tekort aan vetten te compenseren. Het leert de huid weer om haar eigen vetten te produceren en stelt de huid in staat de hydrolipide laag weer op te bouwen om het verlies aan vocht te beperken.      
en maak je huid ook niet vetieg 
het trekt snel in blijf niet op het gezicht .
heeft geen geur 


Prijs is 22 euro 
Inhoud is 50 ML

Liefs hosz 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten