vrijdag 14 september 2012




Primark is een Ierse winkelketen (opgericht in 1969 door Arthur Ryan) in Ierland beter bekend als Penney's. Ze hebben in totaal 190 winkels in onder andere: Ierland (38), Engeland (136), Nederland (1), Duitsland (1), Spanje (13) en Portugal(1). In Rotterdam  Zaandam  Hoofddorp  zit de pilot store van Primark in Nederland, als het concept werkt, dan komen er in de toekomst waarschijnlijk meer filialen bij. 
Zoals primark ALMERE op 12 december 2012 






Prijs


Als we het hebben over goedkoop en low budget en Primark dan hebben we het over tasjes voor 3 euro, truitjes voor  5 euro en broeken voor 6 euro. Kwalitatief ook betere spullen dan die we kennen bij bv Zeeman of Wibra en dus ook goedkoper. Primark is ondertussen behoorlijk populair aan het raken..





Al hun kleding is speciaal ontworpen voor Primark met eigen kledingmerken:

  • Active - sportieve jongenskleding
  • Atmosphere - dameskleding, accessoires en schoenen
  • Butler & Webb - formele herenkleding
  • Cedarwood State - casual herenkleding
  • Denim Co. - dameskleding, casual herenkleding en kinderkleding
  • Early Days - babykleding
  • Girl 2 Girl - meisjeskleding
  • Opia - accessoires
  • Rebel Active - tiener jongenskleding
  • Rebel Junior - jongenskleding
  • Young Dimension (YD) - tiener meisjeskleding
  • Primark Beauty - Cosmetica
  • Primark Home - Woon accessoires
  • Secret Possessions - lingerie, dames nachtkleding
  • Essentials - Basic goedkope items




Mijn ervaring 

Toen ik voor het eerst en bzoekje ging brengen was in Hoofddorp Primark 
ik was van plan allen om te  gaan kijken wat de winkel heeft en wat is Primark dat iederen over heeft ik ben na 3 uur met legen portemonnee naar huis gegaan 
Als je naar primark gaat dan ga je zeker minst met 2 tassen naar buiten komen 
je koop zelf wat je niet nodig heb omdat het prijs is zo aantrekkelijk 
ik koop alles bij de primark ben heel erg blij met het kwaliteit is heel erg goedkoop en je krijg veel voor terug  als je kleren bij primark koop loop je echt nooit achter met het mode ..
primark heeft van A tot Z  echt alles wat je zoekt 
primark heeft ook vaak aanbieding dat broeken 5 euro kosten of topje voor maar 2 euro..
Binnenkort gaat ook in Almere open ik geloof op 12 december 2012 
kleine nadelen zijn wel te lang wachten bij de kassa en paskamers ..

 Voor de rest TOP WINKEL 



Bedankt voor het lezen 


liefs Hosz  







6 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op de primark. Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk shoppen bij de primark! Bedankt voor je reactie..!! Ik heb um per ongeluk verwijdert, mijn iPad is niet altijd even handig;)... Maar heb um wel gelezen, so thanks.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer dat er geen in de buurt van mij zit. Ben er nog nooit geweest maar wil zeker eens naar zo'n winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is wel jammr ...
      Maar in het toekomst komt nog meer bij ..
      Binnenkort doe ik giveaways winactie met primark. Spulletjes ..
      Wie weet misschien win jij het wel ...

      Liefs

      Verwijderen
  4. Heerlijk is dat, shoppen in de Primark. Al die goedkope producten maken me happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt jammer dat er geen in de buurt is voor mij, want het lijkt m echt een super toffe winkel! :)

    BeantwoordenVerwijderen