donderdag 13 september 2012

CW charles worthington protect


Warmte styling is essentieel voor het creëren van een hele reeks van verschillende looks, maar styling met een tang, strijkijzers en föhnen ook, hebben allemaal hun nadeel en moeten worden tegengegaan voor het veilig gestyled haar.
De combinatie van deze unieke Hair Protection Factor Complex met Moringa Seed Oil, Heat Defence Spray biedt de hele dag bescherming tegen de vijf belangrijkste haar vijanden: hitte styling, UV, kleur vervagen, vervuiling en klimaat. Het patent is aangevraagd water-vrije formule verzacht en omstandigheden haar, aanzienlijk te verminderen haarbreuk tot 60% bij het ​​strekken. Resultaat zijn: perfect beschermd, glad, glanzend haar.


cw charles worthington protect


 Mijn ervaring 

Ik gebruik nu ruim 2 jaar 
Ik kende het merk niet eens na googlen kwam ik er achter dat product komt uit Londen en word ook vaak in salons gebruikt 
dus ik dacht nou ik probeert want ik stijl mijn haar bijna elke dag 
ik heb een lange haar ook 
iedere 6 weken moest ik altijd  een stuk van mijn haren knippen wegens het puntjes en mijn haar brand heel erg snel ik heb bijna alle hit bescherming geprobeerd 
maar niks was even goed als CW merk ik ben super tevreden er over 
ik vind allen het geur niet zo erg lekker 
maar voordelen is wel dat je kan  op nat of droog haar aanbrengen
nu hoef ik mijn haren echt niet elke 6  weken knippen want CW
beschermt mijn haar heel erg goed 
Oja je kan het kopen bij etos kost 8 euro 
inhoud is 200 ML

Echt een aanrader 

liefs Hosz  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten