woensdag 12 september 2012

Biosilk

wat is biosilk

Biosilk is de merknaam van een complete lijn haarverzorgingsproducten van Farouk gebaseerd op pure natuurlijke zijde. Er zijn producten ter verzorging, styling en afwerking van het haar. De haarverzorgingslijn bestaat uit zeven verschillende categorieën, elk gericht op het oplossen van haarproblemen en gemaakt om te creëren, te herstellen en te vernieuwen.

wat geeft bioslik


Hydratatie
Glans
Bescherming
kracht 
ik gebruik nu ruim 1jaar . 
ik ben echt gek op kan niet zonder 
je kan aanbrengen op nat of droog haar 
het lijkt op serum maak je haren niet vettig 
ruikt lekker ook
het beschermt tegen de hitte van föhn, stijtang maak je haren erg zacht en glanzend
ik heb het gevoel dat door deze product mijn haren ook erg snel groeit 
toen ik het eerst x  gebruikte 
ik kon het niet geloven dat mijn haar zo zacht voelde 
je kan online bestelen voor 12,99 het potje is wel best klein maar je gaat echt langer dan 1 jaar me 
want je heb maar 2 of 3 druppel nodig  per x 

echt een aanrader .

liefst, Hosz 



3 opmerkingen:

  1. Biosilk is een heel fijn merk. Soms wel prijzig, maar je krijgt er fijne producten voor terug :) liefs.

    Ik las over je beginnende blog. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor jou lieve reactie

    Klopt heb maar paar dagen geopend ...
    Ik ga zeker mijn best doen

    Groetjes
    Hos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jou lieve reactie

    Klopt heb maar paar dagen geopend ...
    Ik ga zeker mijn best doen

    Groetjes
    Hos

    BeantwoordenVerwijderen