maandag 10 september 2012

Beetje over mijn zelf vertellen



Hallo allemaal 

Mijn naam is hosz ik ben 24 jaar oud woon in Noord Holland ....ik heb mijn school afgemaakt welzijn . na mijn school tijdje heb ik gewerkt bij verschillende werkgevers . Toen ben ik mijn man plotseling tegen gekomen we werden verlieft op elkaar was liefde op het eerste gezicht we gingen trouwen, we hebben nu een prachtige zoontje hij is 2 jaar oud , Ik heb deze BLOG omdat ik gek ben op koken  make up alles wat met de mode wereld te maken heeft ik wil laten zien je kan nog altijd goede moeder en goede vrouw Zijn maar je kan ook nog jou droom en hobby na gaan en dat is wat ik beetje doe ik hoop dat ik elke dag en second beter word met wat ik doe natuurlijk met de hulp van jullie allemaal als jullie nog vragen hebben over mij kun jullie mij mailen 

beautybloghos@hotmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten